مربیانی که در لیست رئال مادرید برای جانشینی آنچلوتی قرار دارند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مربیانی که در لیست رئال مادرید برای جانشینی آنچلوتی قرار دارند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مربیانی که در لیست رئال مادرید برای جانشینی آنچلوتی قرار دارند

طـرفداری- بنا به گزارش AS، لیست باشگاه شامل زیدان، لوو، کلوپ، میشل و بنیتز می باشد.

زین الدین زیـدان، فرد مورد علاقه رئیس، اما فاقد تجربه

او در فوتبال حرفه ای فاقد تجربه است، اما وی مورد علاقه رئیس باشگاه قرار دارد. او کارنامه مربیگری خود را در این فصل با نشستن روی نیمکت کاستیا آغاز کرد (بدون مجوز یوفا، که امیدوار است تا ماه می به دست آورد)، کسی که تاکنون در گروه B دسته سه فوتبال اسپانیا تیم را به رتبه پنجم رسانده است. زین الدین زیدان 42 ساله، مادرید را خوب می شناسد و روی ترکیب تیم نیز تأثیر گذار است (او دستیار شماره دو کارلو آنچلوتی بود).

یواخیم لوو که قبلاً جزو گزینه های جانشینی مورینیو بود

او برای سال ها جزو مربیان مورد علاقه باشگاه بوده است. نام او در کنار آنچلوتی در سال 2013 برای جانشینی ژوزه مورینیو مطرح شد. برنامه اولیه این بود که آنچلوتی تا پایان قراردادش در سال 2016 ادامه خواهد داد و سپس مادریدی ها برای جذب لوو 55 ساله اقدام خواهند کرد، کسی که قراردادش با فدراسیون فوتبال آلمان در سال 2016 به پایان خواهد رسید. با اینحال، او یک ماه پیش قرارداد خود را تمدید کرد و اکنون تا سال 2018 اعتبار دارد، هرچند او در برنابئو فراموش نشده است. او قهرمان جهان است و کسی که سبک بازی آلمان را دگرگون کرد، و رؤیای مربیگری در اسپانیا را نیز دارد.

یورگن کلوپ که دو سال قبل با پیروزی 4-1 مقابل رئال مادرید همه را شگفت زده کرد

او اخیراً اعلام کرد که در پایان فصل به همکاری خود با بروسیا دورتموند پایان خواهد داد. در طول 7 سال، یورگن کلوپ 47 ساله دورتموند را به فینال چمپیونزلیگ سال 2013 رساند، دو بار قهرمان بوندس لیگا شد (2011 و 2012)، یک قهرمانی در جام حذفی آلمان (2012) و دو سوپرکاپ آلمان (2013 و 2014 را فتح کرد). از وقتی که تیم او دو سال پیش با نتیجه 4-1 تیم مورینیو را شکست داد، نام وی با رئال مادرید مرتبط شده است. او دوست دارد که در اسپانیا مربیگری کند. منچستر سیتی هم می خواهد او را جانشین مانوئل پیگرینی کند.

میشـل که مود توجه برنابئو قرار دارد

کسی که از ماه ژانویه بدون تیم است، وقتی که توسط المپیاکوس اخراج شد، میشل 52 ساله اکنون می تواند روی حمایت برنابئو حساب کند. او آماری تاریخی در باشگاه (129 گل طی 560 مسابقه بین سال های 1984 الی 1996) دارد، قبلاً در فصل 2006/07 هدایت کاستیا را به عهده داشته است، و مدیر آکادمی باشگاه بود. او باشگاه را خیلی خوب می شناسد. از آن زمان به بعد او هدایت ختافه و سویا را به عهده داشته و در این دو تیم بیش از 117 بار در لالیگا مربیگری کرده است و فصل گذشته المپیاکوس را به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ رسانده و در بازی رفت با نتیجه 2-0 منچستر یونایتد را شکست دادند. او دو بار قهرمان لیگ یونان شده و یک بار جام حذفی این کشور را به دست آورده است.

رافا بنیتز که از حمایت مدیر کل باشگاه لذت می برد

قرارداد او با ناپولی در ماه ژوئن پایان می یابد و هنوز آن را تمدید نکرده است. رابطه اش با رئیس باشگاه ناپولی، آئرلیو دی لورنتیس تیره و تار شده است، تیمش در جدول سری آ رتبه چهارم را به خود اختصاص داده (7 امتیاز با جایگاه چمپیونزلیگ فاصله دارد) و در ایتالیا نیز گفته می شود که فصل آینده وی آنجا نخواهد بود. حامی رافائل بنیتز 55 ساله در باشگاه رئال مادرید، مدیر کل، آقای خوزه آنخل سانچز است. افتخارات او: یک قهرمانی چمپیونزلیگ، دو لیگ اروپا، یک سوپرکاپ اروپا، دو عنوان قهرمانی لالیگا، یک FA Cup، دو سوپرکاپ ایتالیا و یک جام حذفی ایتالیا بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394 | 12:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.